Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, July 26, 2010

cough vs flu --> Dying Over Here T_T

Ok now genap 1 week aku sakit. Perasaan epy gile rase cam nak sambut anniversary je raseya & tiup lilin sebatang yg dicacak kat tgh kek hangus sambil dikelilingi oleh org2 yg sihat lagi kuat sambil menepuk tgn dgn pandangan cam nak hempuk je. haha ok yg ni benar2 tipu jgn terpedaya k kwn2. Sape yg nak sakit kn..

Tp aku ni kuat la dow sbb dpt wat opismate sume menjangkit kne batuk gak. hoho kuat huh? (nak sedapkan ati je pon) kuat jalez tgk korang sume sihat siap boleh dgr radio & nyanyi2 ayam dpn pc. Aku juz boleh dgr radio online sambil wat kje tanpa nyanyi2 ayam dan pendamkan bakat suara yg dah supe suara ella, Sumpah aku tak tipu dow.. nak autograph x? (kalo korang nak muntah pi toilet cpt k then sambung bace balik rintihan aku ni haha)

bukti wabak dah menular kat opis ;P

1 week ni mmg seksa abis. Sori kwn2 sbb buat korang sume sakit ati dok dengar aku batuk2 cam atok tua during office hour & wat amal jariah dgn sedekah toilet tissue sebanyak 2 roll kat aku. (oi yg belum guna lagi ler.. pikir bebukan n) Balik je umah xdpt nak cencium ngan bakina coz takut menjangkit kat die lak. Lagi xbez ni haih~

1 comment:

  1. semoga cepat sembuh :) memang seksa kalau dapat batuk selsema nni..skang mmg musim rasanya sb saya pun baru baik dari batuk sampaikan hilang suara.. hehehe. kalau makan ubat doc tak ok lagi, cuba la kacau madu dalam air suam. sedap dan berkhasiat! eheheh.. suka tgk blog u ni.. kiyut!
    jom jemput ke blog saya. tgk sale tupperware pra ramadan murah2 :) rugi ooo tak mai...
    http://tupperwarefactory.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...