Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, September 4, 2010

Raya yeyy

Berlalu la sudah ramadhan sebulan berpuasa.. aik cukup sebulan ke? tak cukup sebulan ya diyana. Hang ada tinggal 8 ari taun ni. Mesti ganti.!! Bukan apa intro ni saje je tok meremind kn aku tentang ketidak puasaan aku bagi tahun 2010 ni. Nanti bile saat nak ganti puasa dan2 tu aku nak deduct 1-2 ari cuti lepas. Tetiba wat2 ingat 6 ari je cuti kn.

Bila dah nak raye ni mcm2 benda nak kne check sebelum balik ke kampung nnt jd cam raye taun lepas dimana bag yg berisi baju raye adik aku sume xbawak lak.. Hampeh gile last2 kitorang terpaksa pegi shopping balik kat kampung dan mmg sure la xmenepati cita rasa coz terpaksa beli je ape yg ade mase tu dan terpaksa la mensedekah baju2 aku kat die. Sib bek bwk baju lebih dat time dan saiz pon lebih kurang je.

Antara bebarang yg mesti check :-

Baju raye : check
Hand bag raye : Check
Kasut raye : check kat dlm almari (guna yg lama je)
Rambut raye : Oh yeah check diz out~ (tp rase cam nak tunjuk later jela. next post ya)
Wet raye : Akan ku check dlm poket sedara mara ku nnt. hehe



Tu dia hasil air tangan diyana pada tahun ini. 1st time wat kueh ni weh..iceh malu mak nok. Tp jangan risau sebab anda tidak akan disajikan dengan kueh ini ya. Akan ku beri kueh yg lain. hehe So jgn lupa meh le bertandang ke rumah teman ye.

Dengan ini saya NORDIYANA BINTI MOHD RADZI ingin menyusun jari dan mengucapkan selamat hari raya maaf zahir & batin buat yg mengenali saye juga yg tak mengenali saya. (nampak no tak pames haha). Jangan main mercun dan bakar2 ati jiran tetangga dan yg paling penting Berhati2 di jalan raya ye kwn2. Ingatlah org yg tersayang


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...