Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday, November 4, 2010

Happy Diwali 2010

Saat ini aku hanya mampu menulis di ruangan ini sebab apa
"
aku tak cuti..!!"
Jalez gile tengok orang lain dok cuti harini siap boleh tido mati lagi tapi aku... *sob *sob huh malas la nak cite wat to
uching je.

Saat ni mesti sume orang dok makan chapati kat umah achi sebelah umah kan.. Tapi aku hanya mampu makan chapati k
at kedai mamak tu pon kalo mamak kat kedai hujung tu bukak la. Kalo die tau nak beraya cam orang lain gak kat mane aku nak amik feel depavali ni? Kat mane aku nak merasa makan chapati versi dewali'10 dan mintak angpow or diskaun? der patut la ko nak makan kat kedai mamak harini ek sebab ko nak makan free. Susah ape pi jela slow talk ngan mak cik warung cakap takde diskaun ke sempena raya dewali ni? kate 1 m'sia kena la support each other maa... Kalo rase nak kene penampau ngan acik tu boleh la try tips ni.

Kan best kalo dapat :-
  • mandi manda kat sungai mase ni
  • Makan bihun goreng sambil bergosip dengan sanak saudara.
  • Daki bukit tinggi sambil pakai sweter bagai macam la sejuk sangat.
Dah la tak yah nak berangan sangat la, keje banyak nak satel ni oi..

Oh ya hampir lupa


HAPPY DIWALI GUYS





2 comments:

  1. mamat2 cleaner kt kolej aku pun cuti la weh..~

    ReplyDelete
  2. die based kat kolej
    aku ni cleaner kat site je.. ape boleh buat huihhh~ T_T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...