Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, July 13, 2011

Ain ko pi la PLKN



Eh cam tak caye plak adik aku nak abis blaja dah.
Tetiba mak dok kol suh pi check status PLKN beliau.
Oleh kerana nyampah die dok kat umah, setiap masa aku dok check status beliau.
Sorry ain wat ko touching tp dah kenyataan kot. haha

Sesak bebenor laman web khidmat negara wat mase ni. 
3 ari dah dok klik tp hampeh coz takleh nak masuk.
Dalam ati tetap berkata-kata 
"ain.. arap² la ko terpilih. Kalo boleh pi jejauh sikit eyh"
Bukan ape.. aku nak ko cari pengalaman.
Bak kate orang dulu²
Jauh perjalanan, luas pemandangan.
Lagi luas dari dahi jendul ko. 
Siyes.. tak tipu punya.

Buat mase ni kalo korang takleh nak masuk laman web PLKN, aku suggest korang boleh kol terus PLKN Centre coz lagi cepat dan senang tanpa perlu ngamuk² depan PC dan ngabiskan mase korang gak.
 Dail no ni : 
03 - 4027 4747
Mase tu akan ade abang yg tak tau nsem ke dak dok tanya ic korang.
Then tada.... hasilnya
.
.

....sorry anda tak terpilih....
Ala.... pehal ain tak dapat plak
So pasni tetap la ade orang yang akan dok gaduh ngan aku tok rebut main PC. Damn..!!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...