Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, February 7, 2012

Bali Tour (ep 1 - Denpasar Airport)



Blur gila rasanya. Tak tau nak story pe kat blog kali ni. Maybe disebabkan lepas naik cuti aritu boleh bantai demam sampai seminggu. Suma gara-gara demam bali. Nak sangat pegi bali kn? Ha amik kau tersadai kat umah seminggu. Apa ko rasa skunk Diyana? Best gila bukan?

Ok stop cerita sedih yang konon-kononnya mintak caring dari orang lain, now kita cerita pulak pasal pengalaman berada di pulau Bali. Serius amat menyeronokkan ok.!! 

Bertolak dari KLIA jam 12.25 pm. Yang bestnya, trip kali ni kitorang naik Malaysia Airline bukan lagi Air Asia. hehe So lebih selesa, paramugari yang cun dengan uniform yang lebih cantik dan lebih sopan ohh ohh dengan makanan yang juga double sedap woOo..

Tu dia MH851 kami

Nyum..nyum... jemput makan yek

Setelah 3 jam duduk di dalam kapal, ni la pemandangan yang paling nyaman penah ku lihat. Mari kita lihat gamba di bawah ya..

Gamba yg diambil dari dalam kapal terbang

Pemandangan di Denpasar Airport ni memang superb cantik. Seolah-olah korang landing kat paradise pulak. Cuba korang tengok gamba kat atas, airport dia dikelilingi oleh laut hindi dengan ombak yang setinggi tu serta bunyi deruan ombak wahh memang membuatkan kitorang teruja habislah kn..

Setibanya menjejakkan kaki di Denpasar airport, tengkuk-tengkuk kami dihiasi dengan kalungan bunga yg segar bugar giteww.. Ada akak sexy bagi kalungan bunga ni kat kitorang. Amoi-amoi kat sini sume stok men berkemban je. So yang lelaki tu sila jangan mengatal sangat la ya.


Jalan punya jalan kat area airport, tetiba ternampak benda alah ni. Ok dah boleh feel Bali pon skunk ni.

Bali traditional architecture

Next entry --> Jimbaran bay


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...