Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, September 8, 2012

Atuk ku kawin lagi

Tahukah anda bahawa tahun ini merupakan tahun akhir saya beraya berstatus single? Insyallah tahun hadapan saya akan beraya dengan penambahan keluarga baru dalam hidup saya pula. Excited? Boleh dikatakan excited juga sebab ini merupakan tahun akhir yang membolehkan saya mengutip duit raya sebanyak mana yang mampu pada sesiapa yang sudi memberi. Pepatah melayu ada mengatakan bahawa "tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima". Eceh.. nak duit mulut nak kena manis ye dak?

Tahukan juga bahawa tahun ini saya beraya dengan penambahan ahli keluarga yang baru di kampung? Ya.. atuk saya dah potong line saya dahulu. hoho Congrats pada atok saya yang telah selamat bernikah pada 27 Ramadhan yang lalu. So next year tak payah la atuk nak kena keluar bersahur di kedai pada subuh hari dan next year atok boleh la oder menu pape je kat opah baru kita. Same goes to me kowt.. This year kena belajar memasak sebanyak mana yang mungkin untuk bakal suami saya. Oh gedik giler ayat ku.




SELAMAT PENGANTIN BARU TOK DIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...