Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, June 7, 2010

Lagenda budak seton



Huhh.. sume orang dah negok cite ni. aku je belom negok g. Susah tol la dapat bf x romentik ni. :'(

Ah x kira nak gak tgk. Luv farid kamil + fazura + lisa. OMG good combination suka 3 artis ni kowt..

Sinopsis :

Membuai jiwa, meruntun perasaan, mengundang ceria segala suka duka terhimpun di sini. adakah senyuman yang tercipta atau airmata kesudahannya? hanya Tuhan yang menentukan segalanya. . . Lebih satu dekad Kasyah mencipta cinta. Dari lelaki yang tak pernah kenal erti kasih sayang. . . dia menjadi pencinta agung. Dia tabah mengharungi apa saja. . . demi sumpahnya mencintai ayu sehingga ke akhir hayat. Setulus manakah agaknya cinta seorang lelaki yang pernah dilabelkan sebagai budak setan kerana kenakalannya di zaman persekolahan? Namun, berjayakah dia menyunting Ayu
menjadi permaisurinya? Akan bahagiakah dia? Mampukah
dibuktikan pada dunia. . . cinta adalah segala-galanya! Cuma
Ayu yang punyai jawapan itu. Dan, Allah sebagai penentu! Dan, siapakah pula Katerina?

Tah aku pon xtau sebab tak tengok lagi cite ni. haha
So reramai la beli tiket dan ke panggung k..

p/s : hopefully lepas tengok cite ni hadi dapat jd romentik. haha in my dreams kot. ayakkk =_="



8 comments:

  1. tawu xpe..nanges beb tgk cite nie..sambil mengharapkan pkwe aku pown cmtuh gak..haha..tp aku tak tgk ngan dye laa..

    ReplyDelete
  2. ala dah negok ke.??
    jaleznye la hai....
    rugi la ko x tgk ngan die dow. xleh nak basuh bf ko. ape da planning x betul ko ni. haha

    ReplyDelete
  3. takpe gak dye tade..kang tak sampai ati lak aku nk tgk dye menanges..haha..

    ReplyDelete
  4. aku lagi suka kot. at least leh bg die lembut ati skit. jg ego jantan sgt. kn..kn.. haha

    ReplyDelete
  5. best ke citer neh?
    aku dengar orang cakap citer die agak ngarut.
    :]
    peace2.

    p/s: aku layan twilight.

    ReplyDelete
  6. bagi dak laki ngarut la kot. bg kaum gegurl sume ni syok. sbb byk gune feeling maa~ haha
    nowa sila backup aku skit. haha

    twilight pon bez tp beza die tu kulit je pon.

    p/s : sila sokong dunia perfileman melayu k. peace balik =)

    ReplyDelete
  7. betol..haha..aku suke cite melayu la pulak..eh2..x..aku suke farid kamil..ahaa..

    ReplyDelete
  8. ya..ya..
    farid kamil kacak. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...